Dia de la música 2024

Vila-real, 9/10 de maig 2024

Dins de la setmana cultural d'aquest curs, hem repartit les activitats del dia de la música en dos jornades.

Dijous, hem tingut una activitat molt especial per a nosaltres i és que hem rebut la visita del cor escolar del CEIP Exèrcit de Castelló amb qui hem passat un matí de convivència i germanor creant nous vincles fent música.

Divendres, hem  gaudit amb les i els companys que toquen instruments i estudien música que han volgut compartir amb tota l'escola els seus coneixements musicals i els seus instrument, interpretant alguna melodia.

Agraïm l'enorme esforç mostrar per cada xiquet i xiqueta que està aprenent a tocar algun instrument, siga quin siga el seu
nivell, reconeixent l’esforç que fan dia a dia per a aconseguir nous reptes.

I enguany hem pogut gaudir d’aquesta activitat amb:

• Beatrice Amariei i Maria Mir (piano)
  • Sara Honrubia (guitarra)
  • Elsa Aragó, Laura Fabregat i Ferran Fabregat (oboè)
  • Marina Andreu (saxòfon)
  • Alberto Doña (bombardino)
  • Marc Torrecilas, Hugo Muñoz i Jairo López (percusió)
  • Núria Bigorra (la melòdica)
  • I per suposat, les nostres mestres músiques, Ana Pitarch i Eva Vañó (Clarinet)