PRI5. Cantata “Les emocions”

Vila-real, 8 de maig 2024

VI Cantata Escolar "Les emocions"

Aquesta iniciativa va nàixer fa uns anys en el Seminari de Mestres de Música de Vila-real juntament amb la Unió Musical la Lira, convertint-se, a dia d’avui, en una activitat consolidada que forma part de la planificació musical de cada curs amb el suport de l’Ajuntament de Vila-real i la Fundació Caixa Rural.

En aquesta sisena edició s’han congregat uns 400 alumnes de 5è de Primària, de les escoles Bisbe Pont, Cervantes, Concepción Arenal, Carlos Sarthou, Pascual Nácher, Angelina Abad, La Panderola, Pius XII i Botànic Calduch que ajuntant les seues veus amb l’acompanyament de la Banda Jove de la Unió Musical la Lira, sota la direcció d’Albert Bellmunt, han interpretat l’obra «Les emocions»; una cantata formada per cançons de la mestra Susanna Marín amb la instrumentació del nostre benvolgut compositor Rafael Beltrán.

És molt important fer de la música un nexe d’unió entre les persones de diferents centres amb el objectiu d’ oferir un producte artístic conjunt.

En aquesta edició, el cartell anunciador ha estat creació de Martina Sánchez Cañadas, alumna del col·legi.