PRI1/2. Volem el catxirulo per pasqua!!!

Vila-real, 27 de març de 2024

Dins del projecte “Vila-real, el nostre poble” hem treballat aspectes sobre les tradicions de Pasqua tals com, cançons típiques, l'elaboració de la mona i de milotxes/catxirulos.

Al llarg de l'última setmana, mitjançant tallers internivells, hem confeccionat unes milotxes que el dimecres per la vesprada, com a última activitat del trimestre abans de les vacances de setmana santa i pasqua, hem enlairat al pati de l'escola.

Per acabar la jornada, tot l'alumnat del primer cicle, hem berenat la típica mona trencant-nos l'ou amb la dita...

“Ací em pica, ací em cou, ací et trenque l'ou”

Ens ho hem passat d’allò més bé!!!