PRI6. Música Ma(g)estro

9 novembre 2023

L'alumnat de PRI6, s'ha desplaçat fins l 'Auditori Municipal Músic Rafael Beltrán per a assistir a l'espectacle "Música Ma(g)estro" i així consolidar continguts de l’àrea de música en un context real.

"Música Ma(g)estro" és un espectacle pensat per apropar el món de l'òpera i de l'orquestra al públic escolar.

Basada en l'òpera “Il Maestro di Cappella” de D. Cimarosa, és una adaptació lliure amb arranjament orquestral de Joan Giménez Cerezo. Descriu una escena en la qual un director d'orquestra discuteix amb els instruments al mateix temps que toquen i que ell els dirigeix. Els instruments no acaben de fer el que diu la partitura però els esforços del pobre director finalment seran recompensats i podrà reconduir els instruments cap a l'harmonia.

En aquesta posada en escena, de la mà del tenor Pablo López, els instruments apareixen en una projecció animada molt creativa.