Eleccions a Consell Escolar de centre 2022. Sector Alumnat

30 setembre 2022

Com cada inici de curs, cal renovar el sector alumnat del Consell Escolar de centre. La legislació, a Educació Primària, permet a l'alumnat de PRI5 i PRI6 triar a tres representants, que portaran la seua veu al Consell Escolar de l'escola, i  tot i no tindre dret a vot al ser menors d'edat, si que tenen veu.

La passada setmana es va iniciar la recollida de candidatures, al llarg d'aquesta setmana ha tingut lloc la campanya electoral i hui hem finalitzat el procés amb les corresponents eleccions.

Constituïda la taula electoral per la direcció del centre, com a secretari l'alumne més jove del cens i com a vocal l'alumna de major edat, s'ha procedit a la votació. En aquesta ocasió, l'alumnat més votat han sigut tots xics i de PRI6:

• Marcos Sánchez Tarazón
  • Marc Sebastià Melchor
  • Alejandro Golf Fadón

Per tant, l'alumnat del centre ja té representants al Consell Escolar del centre per a tot aquest curs.

Enhorabona als tres!!!

Ara teniu la tasca de recollir les preocupacions dels vostres companys i companyes per ser la seua veu al màxim organ col·legiat del col·legi