PROMOCIÓ 2013/2022. Acte final d’etapa

Vila-real, dimecres 22 de juny de 2022

Si hi ha un nivell que cada final de curs és molt especial, és el de l'alumnat de PRI6, que després de nou cursos al centre, finalitzen l'etapa d'Educació Primària i emprenen un emocionant viatge fora del CEIP Botànic Calduch.

Han sigut uns últims dies d'emocions els d'aquests curs, eixida en bici, preparació dels balls, notes, comiat dels i les mestres, plors, moltes rises, incertidumbre del que els esperarà al setembre als diferents centres d'Educació Secundària... que han finalitzat hui amb l'esperada "graduació", un senzill però emotiu acte acompanyats de famílies i de molts i moltes de les mestres que els han acompanyat al llarg d'aquestes etapes d'Educació Infantil i Primària, que posa punt i final a la seua estada al CEIP Botànic Calduch.

La major part començaren al setembre de 2013 l'etapa d'Educació Infantil, uns altres per diferents circumstàncies es van anar incorporant  i abandonant el col·legi al llarg dels cursos, però tots i totes s'emporten una motxilla carregada d'experiències d'aprenentatge i creixement que segur que tardaran molts anys en oblidar.

SILVIA, FÉNIX, ADRIÁN, JÚLIA, MARTA, SARA, ALEXIA ELENA, ADAM,  MARC ANTONIO, HÉCTOR, LARA, IRIS, CARMEN, SAMARA, MARCOS, GABRIEL ALEXANDRE, AITOR, JUDITH, ANA BELÉN, MARC, BALMA, MANUEL AJAX, LUCIA, ÀNGELA, NOA, MANUEL DAVID, LEIRE, IVÁN, HÉCTOR, RAFA, LUCIA, ANDRÉS, ALEX, NORA, ÁFRICA, MARCUS ROBERTO, ALEXIA, JOSE, CLARA, ALEJANDRA,  DIEGO, NEREA, DAVID, ADRIÁN, NAIRA, AYAN GABRIEL, SARA, CLAUDIA, MIQUEL, SERGI.

Seguiu tots i totes esforçant-vos per finalitzar profitosament l'ensenyament obligatori a l'Educació Secundari fins que ja pugau començar a decidir cap on voleu seguir el viatge de la vostra vida.

Esperem no ens oblideu mai... recordeu que encara que marxeu, una xicoteta part vostra es quedarà a la vostra escola... Botànic Calduch!!!

Us deixem les fotos de l'acte i el video que des del centre hem preparat com a homenatge