El cor escolar participa a la Trobada Europea de Mediació organitzada pel IES Miralcamp

Dimarts 10 de maig de 2022

Recuperant la normalitat perduda els últims dos cursos, el cor escolar reprèn l'activitat.

Vila-real ha sigut l'amfitriona de la setmana de clausura del projecte europeu Erasmus+ AdTransMedes, esdeveniment, impulsat per l’Ajuntament de Vila-real, juntament amb l’IES Miralcamp i l’Associació El Porc Espí, que ha tingut lloc al llarg d'aquesta setmana i que ha reunit els membres europeus del projecte i estudiants dels quatre països participants: Espanya, Itàlia, França i Croàcia.

Des de l'organització han convidat al nostre cor escolar per participar en l'inici de l'esdeveniment. A més d'Anna Pitarch dirigint el cor, Juan i M Carmen, mestres del centre, i el pianista Toni Navarro, professor de música de l'IES Miralcamp, han recolzat l'actuació.

Us deixem un video de l'actuació, la qualitat no és molt bona, però igualment podreu gaudir de la seua interpretació.

2022_05_10_cor_caixa_rural_02