PRI5. II Mostra de Lectures Tradicionals en Veu Alta de l’AC Socarrats

Dimecres 4 de maig de 2022

L'alumnat de PRI5 ha participat en la II Mostra de Lectures Tradicionals en Veu Alta de l'Associació Cultural Socarrats.

Des de l'associació i amb la col·laboració de l'Ajuntament de Vila-real, han editat el conte "El pastor d'Herbers", escrit pel vila-realenc Josep Usó i amb dibuixos de la vila-realenca Esther Rubert, que recrea un episodi de la infància de Miquel Vilalta. Aquest conte s'ha repartit entre l'alumnat de tercer cicle d'Educació Primària del poble i s'ha treballat a les aules.

Després d'una selecció, l'alumnat representant del centre, ha participat a l'acte final, celebrat al saló d'actes de la Caixa Rural de Vila-real, que han mostrar el treball fet de lectura en veu alta, on s'ha anat llegint un fragment de la història fins completar-la.

L'acte va cloure amb l'actuació de Salva Mussennacitu, que amb la seua guitarra, va fer arribar el seu art al públic assistent.

Gràcies a l'AC Socarrats per aquest tipus d'iniciatives i per convidar-nos a participar.