Pri3. Jaciment Torrelló del Boverot

Almassora, dimecres 11 de maig de 2022

L'alumnat de PRI3 visita el museu arqueològic i el jaciment del Torrelló del Boverot d'Almassora.

L'eixida realitza la seua primera parada al museu, per descobrir les peces trobades pels arqueòlegs al jaciment del Torrelló i també al jaciment subaquàtic de la platja del Benafelí. L'alumnat descobreix, a través de les excavacions arqueològiques, com vivien les persones a l'etapa del bronze, descobrint també petjades dels fenicis i de la cultura dels Ibers. Per finalitzar la visita al museu, vivencien com es pintaven i decoraven les àmfores i ceràmiques amb el taller de pintura amb òxid de ferro.

Tot seguit, l'activitat continua amb la visita al jaciment del Torrelló del Boverot, localitzat al marge del riu Millars, amb una superfície de 1.700 metres quadrats. A aquest espai s'han trobat nombroses troballes que ens han permés conéixer com vivien els nostres avantpassats. A banda, vam vivenciar, a través d'un joc, com eren les batalles en aquella època de la història.

Per finalitzar l'activitat, era hora d'anar a dinar al paratge natural de Santa Quitèria, a la vora del riu Millars.

Us deixem un resum fotogràfic de l'activitat