Agraïment Centre de Salut del barri

Juliol 2021

Des de fa molts cursos, el centre de salut de barri, Dolores Cano Royo, hem col·laborat estretament realitzant infinitat d’activitats dirigides tant a l’alumnat com al professorat com tallers, xarrades i altres activitats sempre relacionades amb l’Educació per a la Salut, sobretot per a la prevenció.

Aquest curs ha sigut diferent, no han pogut apropar-se al centre i l’alumnat no ha pogut tindre contacte amb el personal sanitari de pediatria encarregat de les activitats, però no per això ens han deixat de costat, tot el contrari, els hem tingut més a prop que mai.

Ha sigut el Centre de Salut qui s’ha fet càrrec de la gestió sanitària quan s’ha tingut que confinar alguna classe per casos positius de Covid-19. L’esforç conjunt que hem fet ha sigut gran, des del centre amb totes les nostres carències de coneixements sanitaris, i des del centre de salut s’ha realitzat una gestió excel·lent, estant sempre a la nostra disposició a l’hora que fos necessari per transmetre la informació a les famílies sobre els resultats de les proves PCR, cites per la seua realització, dubtes sobre casos… demostrant la importància dels serveis públics de qualitat, que tant necessàris són.

Des del col·legi volem donar les gràcies a tot el personal sanitari del Centre de Salut del Pilar, i per suposat als i les professionals de Salut Pública de Castelló, per la gestió realitzada al llarg d’un curs tan complicat, per l’esforç extra que estan realitzant des de març de 2020, però sobretot per l’ajuda a tota la comunitat educativa del CEIP Botànic Calduch.

L’alumnat d’INF4A, que malauradament han tingut que patir dos confinaments al llarg del curs, els han volgut fer un xicotet agraïment que els hem portat.

MOLTES, MOLTES, MOLTES GRÀCIES!!!!!!