L’alumnat de la Universitat Jaume I finalitza el seu període de pràctiques al col·legi

1 Juliol de 2021

Cada curs, rebem al centre als i les futures mestres que actualment es troben estudiant les diferents especialitats dels estudis de la diplomatura de Mestre/a de la Universitat Jaume I. El passat curs no van poder completar els períodes habituals de les pràctiques, pel que aquest curs ens han acompanyat practicament casi dos trimestres sencers.

Al llarg d’aquests mesos han tingut l’oportunitat de, primer observar la realitat d’una escola pública d’Educació Infantil i Primària, i tot seguit, sempre sota la supervisió dels seus mestres/tutors, impartir docència als diferents nivells educatius i àrees, però sobretot han viscut en primera persona l’excepcionalitat d’aquest curs, ajudant i molt en la tasca docent diària.

Esperem que el temps que heu passat al centre us haja sigut profitós per enriquir els vostres estudis i esperem que els supereu satisfactòriament i arribeu a ser uns bons i bones mestres.

Gràcies Pasqual, Marc, Cristina, Eva, Rosa María, Ylenia, Alice, Belén i Pilar,  per haver triat Botànic Calduch per fer el vostre pràcticum i enhorabona pel vostre esforç!!!

És significatiu nomenar que Marc i Eva són ex-alumnes del centre, fet que als i les mestres ens alegra moltíssim vore que antic alumnat tria el col·legi on van començar la seua vida escolar abans d’iniciar el seu camí professional, tot un orgull per a l’escola.