PRI5/6. Abraham Guirao “El Torneig de la seua vida”

Vila-real, 4 maig 2021

L’alumnat de PRI5 i PRI6, després d’haver estat treballant a classe la lectura de «El torneig de la seua vida» han tingut una interessant vídeo-conferència amb Abraham Guirao, autor del llibre i president de l’Associació Conquistando Escalones, al que han pogut escoltar i fer totes les preguntes que havien preparat tant del llibre com de la seua malaltia i de l’ associació que presideix.

“El torneig de la seua vida” es un llibre per a tota la família, que parla de discapacitat i inclussivitat, on l’autor es basa en la seua experiència personal, que des de menut va descobrir que tenia una malaltia degenerativa que mai li ha impedit tindre una gran passió pel futbol.

Magnífica lliçò de vida, il·lusió i passió la que Abraham ha trasmés amb el seu llibre i la seua presència, encara que virtual, a tot l’alumnat del PRI5 i PRI6.

Moltes gràcies Abraham!!!