PRI4. Jornada de pilota valenciana

Vila-real, 11 de març de 2021

L’alumnat de PRI 4 ha gaudit de la visita de dos pilotaris professionals, Pablo, jugador en actiu, i el conegut vila-realenc, Pepe Mezquita, ja retirat del circuit professional.

Aquesta visita es va donar gràcies a la participació del centre en el programa PILOTA A L’ESCOLA que la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport posa en marxa en la  seua15a edició.

Aquest programa vol acostar a l’alumnat el coneixement i la pràctica de l’esport de la pilota valenciana, a través de la vivència en directe amb pilotaires, durant una jornada teoricopràctica, en col·laboració amb la Federació de Pilota Valenciana.

A banda de gaudir del joc de la pilota durant el matí, l’alumnat va poder realitzar una xicoteta entrevista als dos jugadors, per conèixer un poc més aquest esport tant nostre.

VA DE BO!

Us deixem l’enllaç al Blog de Miguel Angel Campos, mestres d’educació física del centre, on podeu trobar l’actualitat del projecte PEAFS i de l’àrea d’Educació Física dels cursos PRI3/4/5/6