Premis extraordinaris d’Educació Primària al rendiment acadèmic curs 2019/2020

Dimarts 23 de març de 2021

En finalitzar cada curs, una vegada introduïdes totes les qualificacions i tancat un curs, cada centre proposem als millors expedients acadèmics per als Premis Extraordinaris d’Educació Primàra, i posteriorment, la Conselleria d’Educació concreta, entre els proposats per totes els col·legis de la C. Valenciana als i les alumnes que compleixen els requisits.

Normalment, l’entrega es realitza a Castelló, al Palau de Congresos, en un acte emotiu de reconeixement. Aquest curs no ha sigut possible, pel que ens han remés els diplomes acreditatius per a que els fem arribar a l’alumnat mereixedor, i hem fet entrega de forma senzilla però igual d’emotiva per a Sasha i Ferran, fent-los Susana, la seua mestra a PRI5 i PRI6, pandèmia inclosa, entrega del merescut guardó.

D’entre l’alumnat proposat  per el CEIP Botànic Calduch per als premis extraordinaris corresponents al curs 2019/2020, els que l’han aconseguit han sigut Ferran i Sasha.

Enhorabona a tots dos i que aquest reconeixement us anime a seguir sent excel·lents estudiants i persones!!!!