Moltes gràcies Sílvia per tota una vida ensenyant a Botànic!!!

Dimarts 22 de desembre de 200

Quan estàs tota una vida dedicada a la docència i més de vint anys formant part d’una escola, és possible que imagines el dia que te vas a jubilar, i mai hagueres pensat que seria en aquestes circumstàncies actuals que fan que l’escola perda part de la seua identitat i de l’energia i vida que contenen les parets d’aquest edifici.

Però el temps passa i els esdeveniments no paren de succeir-se, i com les etapes vitals no s’aturen mai, hui ha arribat l’últim dia de la vida laboral de Sílvia Cubero i que en breu començarà una nova etapa com és la jubilació laboral.

Més de vint anys com a mestra del centre, primer com a mestra d’Educació Primària i els últims anys com a mestra de Pedagogia Terapèutica, pràcticament tota la seua vida laboral al CEIP Botànic Calduch, sent sempre un exemple de professionalitat i compromís amb els xiquets i xiquetes que han passat per les seues classes, estant sempre disposada a ajudar i ficant molt de sentit comú per al bon funcionament del centre.

Sílvia, te tirarem molt a faltar, has format part de la història de l’escola, deixant una gran empremta tant en l’alumnat com en els i les mestres que hem compartit escola amb tu.

En quan ens siga possible, te devem una celebració com cal…

FELIÇ JUBILACIÓ SÍLVIA, SORT EN ELS TEUS PROJECTES FUTURS!!!

MOLTES GRÀCIES PER TOT!!!