Eleccions a Consell Escolar 2020. Sector Alumnat

L’alumnat del centre ja té els i les seues representants al Consell Escolar per al present curs

Divendres 20 de novembre de 2020

Cada dos anys es convoquen eleccions a Consell Escolar de centre a tota la Comunitat Valenciana.

Per al sector alumnat, les celebrem cada curs, i així l’alumnat de PRI5 i PRI6 tria els seus representants, i tot i que tenen veu però no vot ja que són menors, tenen un paper rellevant en les decisions que el Consell Escolar pot prendre.

Enguany hi ha hagut un candidat i cinc candidates, i una vegada celebrada la corresponent campanya electora i celebrades les eleccions aquesta vesprada, representaran als seus companys i companyes Sara, Marta i Óscar. Enhorabona als tres i ja sabeu que us toca representar a tots i totes les vostres companyes.