PRI3/4Triatló a l’escola

Vila-real, setembre/octubre/novembre 2020

Des de fa quatre cursos, el CEIP Botànic Calduch estem reconeguts com a Centre Promotor de l’Activitat Física i l’Esport (CEPAFE), mostran sempre un compromís actiu, com és la realització de tres classes setmanals d’Educació Física en Educació Primària entre altres compromisos.

Com a “compensació”, el centre es benefícia de convenis amb les diferents federacions esportives de la Comunitat Valencia amb el suport econòmic de la Fundació Trinidad Alfonso i la col·laboració de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i esport, els seus tècnics desenvolupen unitats didàctiques de les diferents disciplines esportives en una de les sessions setmanals d’Educació Física.

L’alumnat de PRI3 i PRI4 participen del programa “EF+1”, i al llarg d’aquest trimestre han pogut tindre contacte amb el triatló. Tot i no poder utilitzar aquest curs el medi acuàtic, PRI4 sempre participava de l’activitat municipal de natació escolar, han treballat aspectes relacionats amb la cursa a peu i la bicicleta.

Sobretot el fet de poder vindre a l’escola amb les seues bicis i patinets, ha fet que l’activitat tinguera una gran acollida entre els xiquets i xiquetes del 2n cicle d’Educació Primària.

Us deixem també l’enllaç al blog de Miguel Angel amb la seua notícia

Aquesta iniciativa, té continuïtat al llarg de tot el curs, i al 2n i 3r trimestre, noves federacions ens ensenyaran els seus esports.