Carnestoltes 2020

Divendres 21 de febrer de 2020

Un any més el Carnestoltes arriba a l’escola i arriba l’hora d’un poc de festa i disfressa. Enguany la temàtica triada han sigut els jocs olímpics, aprofitant que aquest 2020 és olímpic.

Complides les consignes setmanals, ha arribat el divendres per la vesprada i canviem la rutina habitual de l’escola per participar de la festa del Carnestoltes.

INF3 anys s’han convertit en uns piragüistes molt especials, INF4 han triat el tir amb arc, amb les seues fletxes i la corresponent diana.

Un esport que no pot faltar a uns jocs olímpics és la gimnàstica, representada per l’alumnat d’INF5 anys.

I seguint amb Educació Primària, PRI1 s’han convertir en nadadors i nadadores, PRI2 s’han calçat les malles, samarreta i espardenyes esportives per representar a l’atletisme.

Un esport milenari que no podia faltar era l’esgrima, que l’han triat els i les alumnes de PRI3, mentre que PRI4, han anat a buscar els cavalls per portar fins l’escola l’hípica. PRI 5, han tret del calaix raqueta i pilota per representar al tennis.

I com que cal tindre en compte l’origen del jocs olímpics, PRI6 ha representat als deus de l’antiga grècia.

Moltes gràcies a l’AMPA del centre per fer-se càrrec de la xaranga que cada curs ens acompanya en la desfilada pels voltants de l’escola i que en acabar ens ha obsequiat amb unes llaminadures.

I per suposat, a les famílies, que heu fet unes disfresses espectaculars.

Us deixem les fotos de l’activitat i el video de la desfilada interior en la que cada curs ha lluit les seues disfresses davant dels seus companys i companyes al ritme de diferents ritmes musicals.
Moltes gràcies famílies i mestres i fins el Carnestoltes 2021!!!

Àlbum d’Educació Infantil amb les consignes setmanals

Àlbum de la celebració del carnestoltes