PRI5. Dia de l’arbre

Divendres 31 de gener de 2020

L’alumant de PRI5 ha participat com cada curs ho fa aquest nivell, en el dia de l’arbre. Aquest curs l’activitat s’ha desenvolutapt en el propi centre, aprofitant que tenim moooolt d’espai per replantar arbres, jaque a causa del temporal de setembre de 2019 es van tindre que tallar tots els arbres de la part del centre front el parc, i després dels treballs realtizats per l’Ajuntament de Vila-real per retirar les soques, ha arribat el moment de replantar-los.

L’activitat ha consistir en varies fases, totes elles per grups:

1. Reflexió sobre que pensava l’alumnat que podien fer per a respectar el medi ambient.
  2. De quina forma podien tindre cura.
  3. Pintar diverses rames d’arbres, aprofitant el seus colors i formes.
  4. Entre tots i totes, plantar un avet, al qual  li van posar terra i substrat.

També al llarg de la setmana, coincidint amb les celebracions del dia Escolar de la No violència I la Pau, han estat treballant sobre la relació de la Pau i el respecte al medi ambient, prenent consciència de la importància de tindre cura sobre el media ambient.

Us deixem les fotos de l’activitat