V Jornada de convivència lúdic-esportiva “José Vicente Mezquita”. PRI6

Divendres 7 de juny de 2019

Cinquena edició de la JORNADA DE CONVIVÈNCIA LUDICO-ESPORTIVA EN VILA-REAL “José Vicente Mezquita”, organitzada pel Seminari d’Educació Física al Pavelló Bancaixa. Al voltant de 500 alumnes de 6é de Primària de les escoles de Vila-real s’han desplaçat al pavelló Bancaixa per participar en l’activitat.

Els xiquets i xiquetes han pogut gaudir, i ja van 5 edicions, de diferents jocs distribuits en postes relacionades amb diferents països i amb jocs adaptats que han plantejat les diferents escoles.

Fantàstic l’ambient de convivència entre els xiquets i xiquetes de PRI6 de les escoles de Vila-real del poble.

Cal donar les gràcies a l’Ajuntament de Vila-real, al SME, al Seminari d’Educació Física i a totes les escoles que han participat en la jornada, la qual esperem que es puga repetir.