Finalització curs 2018/2019

La nostra vida quotidiana la mesurem per anys naturals, a l’escola, la vida avança per cursos escolars, i arriba el moment de tancar el curs 2018/2019, havent ja l’escola començat avanç del setembre el nou curs 2019/2020.

Amb l’alumnat que acaba les seues etapes educatives promocionat, uns tan sols canvien d’edifici i comencen l’Educació Primària i altres s’acomiaden del l’escola per passar als corresponents instituts, i amb el nou alumnat i les seues famílies que a partir del setembre s’incorporaran a INF 3 anys i a la resta de cursos, que ja estan matriculats.

Un curs carregat d’activitats, lectives i extraescolars, dins i fora del centre, totes i cadascuna pensada per a que els nostres xiquets i xiquetes aprenguen i cresquen amb motivació i interés per aprendre.

No sols l’alumnat de PRI6, s’acomiada del centre, cal recordar a dos mestres que després de tota una vida dedicada a l’ensenyament i a fer créixer com a escola al CEIP Botànic Calduch des de pràcticament els seus inicis l’any 1985, s’han guanyat una merescuda jubilació, Sari ja es va jubilar al setembre de 2018 i Amparo ho farà al setembre de 2019.

SARI PITARCH FONT

AMPARO MARTÍN JARQUE

Moltes gràcies per ensenyar-nos a mestres i alumnat al llarg de tots aquests anys.

Que gaudiu amb salut d’aquesta nova etapa!!!

Us deixem uns videos i imatges com a resum del curs, que intenten transmetre el que l’equip docent del col·legi, amb l’implicació de les families i de cada xiquet i xiqueta, el que pretén ser el CEIP Botànic Calduch.

Bon estiu, fins el 2 setembre!!!

Qualsevol consulta fins el 31 de juliol, al 12004357@gva.es

Agost el centre romandrà tancat i al setembre us informem dels horaris de secretaria per recollir els xec llibres de pri1/2

Tota la informació per començar el nou curs a la web

page.unknown