PRI5, Visita a l’Albufera

Dimarts 21 de maig de 2019

L’alumnat de PRI5 realitza una excursió al parc natural de l’Albufera a València.

La primera activitat programada era la visita al museu de la Demanà, on les monitores van explicar curiositats de l’Albufera: com canvia de color tres voltes a l’any, van mostrar diferents utensilis tradicionals per a la pesca, la fauna i flora autòctona, les migracions d’aus que tenen lloc cada any…

A continuació faltava posar-nos en marxa per conéixer l’entorn, a través d’una volta en bicicleta d’uns 4km i amb un viatge en una barca tradicional. L’alumnat va parar bé l’orella per poder escoltar la gran varietat d’aus que hi viuen a aquest paratge tan bonic.

Per últim quedava agafar forces després de tantes activitat i van parar a dinar. Tot seguit van tindre una estona per jugar amb els companys i companyes i, a continuació, enfilar el camí de tornada cap a l’escola.

A l’enllaç teniu el resum fotogràfic de l’eixida.