Ruta cicloturista familiar pel terme de Vila-real

Diumenge 5 de maig de 2019

L’AMPA ha recuperat l’activitat després d’uns cursos sense organitzar-la. Un grup d’uns 30 components entre pares, mares, xiquets, xiquetes i mestres ha realitzat l’eixida en bici, seguint la ruta que cada curs realitza l’alumnat de PRI6, i recolzats per la Policia Local i Protecció Civil de  del poble.

Cap a les 9.45h hem eixit des de l’escola pel carrer Enric Valor per incorporar-nos a l’Av. Castelló fins la rotonda de “La papallona” i per el carrer Riu buscar el camí vell de Vila-real a Onda. Hem seguit per ell, creuant el camí Ermita per desviar-nos pel camí Molí Paquero i tornant al camí d’Onda creuant el pont de l’autopista. Després de passar per davant “La Florida” ens hem desviat per arribar a la Llum de Tol, on hem fet una paradeta per explicar que era una de les primeres centrals hidroelèctriques del poble i que encara està en funcionament.

Després de pujar l’empinada rampa, hem tornat desfent camí fins el termet per esmorzar, agarrar forzes, fer-nos la tradicional foto a les escales de l’ermita i visitar la platja fluvial del Millars, i pel camí Ermita i la Senda dels Atrevits per tornar al col·legi. Uns 15 km d’entretinguda ruta en família gaudint d’un fantàstic dia de primavera.

Des de l’AMPA agraïm la col·laboració de la Policia Local, que amb dos motos ens han acompanyat durant tot el camí, donant seguretat a l’activitat, i Protecció Civil que ha fet de “cotxe granera” per si sorgia algun imprevist al camí.

Cliqueu per veure les fotos de l’activitat

Ací teniu un xicotet video de l’activitat, gentilesa de José Sarmiento