Setmana cultural 2019. Els padrins i les padrines lectores

Dijous 2 de Maig de 2019

Entre les activitats realitzades dins de la “Setmana cultural i del Llibre” i també de les activitats intercicles que proposem periòdicament des de l’escola, que s’estendrà que el que resta de curs, hem realitzat un apadrinament lector entre l’alumnat d’INF 5 anys junt l’alumnat de PRI6 . Com bé sabeu, al llarg de la setmana cultural s’intenta destacar la lectoescriptura.

Cada alumne/a d’INF5 anys ha sigut apadrinat per un alumne/a de PRI6,

Pel matí l’alumnat de PRI6 ha acudit a les aules d’infantil 5 anys, on els esperàven impacients els xiquets i xiquetes, que han triat els seus padrins i padrines lectores. Seguidament, han anat acompanyant els seus “apadrinats” de la maneta, a la biblioteca, on, damunt de les taules, els estàven esperant un fum de llibres i contes molt bonics. Cada parella ha triat un d’aquests volums i a la vesprada, cada padrí i padrina lector, tots i totes juntes hem anat al parc “Botànic Calduch”, davant l’escola i en un ambient  agradable els i les grans han llegit els diversos contes als i les menudes, realitzant una lectura compartida.

Ha sigut una activitat molt enriquidora pels dos nivells.

Cliqueu ací per veure algunes fotografies de l’activitat