Carnestoltes 2019… Que no pare la música!!!

Ja teniu disponibles a la web del centre les fotos i uns videos del Carnestoltes d’aquest curs.

Divendres 1 de març de 2019

De nou tenim el carnestoltes a l’escola, i aquest curs la temàtica triada per celebrar el carnestoltes han estat diferents estils musicals, dels quals s’ha adapat el vestuari i cada curs també ha preparat una senzilla coreografia per desfilar per el nostre particular “salsodrom”.

Igual que els passats tres cursos, l’activitat es divideix en dos parts. Primer realitzem una desfilada al voltant del parc “Botànic Calduch” per a que les famílies participen de l’activitat, en la que també s’afegeixen els xiquets i les xiquetes de l’Escola Infantil Mon de Fades, i després ja dins del centre sols per l’alumnat, fem una desfilada per el nostre “salsodrom” per a que tots els xiquets i xiquetes puguen gaudir de les coreografies i disfresses dels seus companys i companyes. Cal donar les gràcies a la Policia Local de Vila-real que dona seguritat a l’activitat regulant el tràfic dels voltants del centre.

Els nous xiquets i xiquets d’INF3 anys, es van caracteritzar de Mozart, INF 4 anys van desfilar a ritme de música disco i INF 5 anys van triar el “Xarleston”.

Pel que fa als cursos d’Educació Primària, PRI1 es van decantar per el “Country” amb disfresses de cowboys i “cowgirls”, PRI2 a ritme de The Ramones i amb estètica punk amb guitarres incloses. PRI 3 i PRI4 van triar estils flamencs mentre que PRI5 van desfilar ams El Langui i “Se buscan valientes” i tancant la vesprada PRI6, amb la seua vestimenta corresponent als rockers dels anys 60.

Des del centre agrair la col·laboració de l’AMPA del centre que va aportar la xaranga per fer la desfilada exterior i va obsequiar a cada alumne/a del centre amb un dolcet. Moltes gràcies per la vostra tasca i per col·laborar i participar de les activitats de l’escola.

Us deixem l’enllaç a les fotos del Carnestoltes 2019

I també un video tant de les desfilades exterior com de la interior