Taronges del meu poble a l’escola

Genen de 2019

Un curs més , l’escola participa a la campanya de l’Ajuntament de Vila-real “Taronges del meu poble a l’escola”, en la que participen els centres escolars d’educació infantil i primària en els quals s’arribaran a repartir prop de 20.000 quilos de taronges procedents dels horts d’una dotzena de productors de Vila-real. L’objectiu és promoure, fomentar i despertar l’hàbit del consum diari de la fruita local entre la ciutadania.

L’activitat consisteix, com ja podreu haver comprovat les famílies, en què cada setmana, concretament en dijous i coincidin amb el “Dia de la Fruita”, a través dels joves productors, arriben als col·legis caixes de taronges de les finques dels mateixos agricultors locals. Per a facilitar el consum entre els xiquets i xiquetes, les fruites seran de calibre menut i així facilitar que l’alumnat se les puga menjar de forma autònoma.