L’escolademaresipares.com del curs 2018/2019 comença la seua activitat

Dimarts 22 de gener de 2019

Després del període de matrícula, aquest dimarts hem començat els tallers de l’escoldemaresipares.com 2018/2019.

Us deixem la programació que hem preparat i que es realitzarà al llarg del 2n i del 3r trimestre del curs.

Els tallers tenen les places limitades per facilitar el seu aprofitament i funcionalitat.

Encara tenim lloc per si esteu interessats/des en participar, així que esteu convidats tant els pares com les mares, si podeu vindre els dos perfecte, i també cap  la possibilitat de si per horaris us és impossible vindre junts, us podeu tornar per vindre una setmana cadascú. És recomanable vindre amb continuïtat, tot i que si per diversos motius us fora impossible, també estaríem encantats que vinguereu a les sessions que us fora possible.

Objectius Generals del projecte “Eduquem junts”:

• CREAR ESPAI DE COMUNICACIÓ I PER CONÈIXER-NOS
  • CREAR ESPAI D’APRENENTATGE CONJUNT
  • FORMAR UN EQUIP
  • LA RECERCA DE LA FELICITAT

Si que és necessari i imprescindible fer la corresponent inscrició per poder participar-hi.

Si us voleu inscriure o teniu qualsevol dubte podeu contactar amb el centre, tant amb el director com amb la cap d’estudis.