El cor escolar canta als nadals

Desembre 2018

El nadal és l’època més activa de l’any per al cor escolar de l’escola, s’acceleren els assatjos i es realitzen diverses actuacions i participacions en actes.

La primera de les actuacions va tindre lloc el diumenge 16 participant a la “Gala Tàrrega” a l’Auditori Municipal, actuant amb els cors dels CEIP’s Pintor Gimeno Barón i Concepción Arenal i amb l’excepcional participació del guitarrista francés Philippe Vila.

Dijous 20 els xiquets i xiquetes es desplacen fins el centre de dia d’Alzheimer “Molí la Vila” per a compartir nadales amb els nostres majors. Sense dubte una visita molt emotiva que repetim sempre que podem i que és tota una experiència per als xiquets i xiquetes. En acabar ens desplaçarem fins la Glorieta per trobar-nos amb els cors dels CEIP’s Concepción Arenal i Pintor Gimeno Barón per amenitzar els carrers dels poble.

Divendres 21 va arribar una nova edició del Concert de Nadal de l’Associació Cultural Socarrats, de nou a l’Auditori Municipal, participant juntament amb la Banda Jove de la UM La Lira i el cor de la UM La Lira.

Clic ací per veure les fotos de l’actuació

Dissabte 21, altra vegada a l’Auditori Municpal, els xiquets i xiquetes més majors del cor van col·laborar a la cantata de nadal “El naixement”, musicada per el mestre Rafael Beltran Moner i amb textos del Jacinto Heredia, interpretat per l’orquestra Supramúsica i el cor Veus de Cambra, sota la direcció de Juan José Peláez.

I com a cloenda de les actuacions del Nadal, diumenge 23, a la Basílica de Sant Pasqual, participació a la XXVI Trobada de Nadal, organitzada per la Coral Sant Jaume de Vila-real, que junt al Cor de l’escola i el Coro Innuendo de Castelló van interpretar de forma magistral el seu repertori nadalenc.

Des del centre volem felicitar i agrair tot el treball realitzat en els nombrosos assatjos a tots els xiquets i xiquetes de l’escola que formen part del cor, així com a Anna Pitarch que trau hores d’on no hi han per fer un treball excepcional