Pep Castellano visita l’escola

Vila-real, 27 d’abril de 2018

Dins de les activitats programades dins de la setmana cultural 2018, l’alumnat de PRI5 ha comptat amb la presència de Pep Castellano.

Un dels principals objectius de l’escola, i així ho recull el Pla de Foment Lector  del centre, és el foment de l’interès per la lectura. Aquest curs hem trïat una obra de l’autor Pep Castellano, “La panderola, un tren que vola”. Hem pensat en aquest llibre per poder conèixer històries relacionades amb el nostre entorn, i en concret de la nostra provincia.

Pep Castellano ha vingut acompanyat de la il·lustradora del llibre, Canto Nieto, i tots dos ens han fet passar una fantàstica vesprada, primer amb totes les activitats que sempre que ve ens prepara i sobretot responent a les preguntes que l’alumnat li han fet sobre aspectes de l’obra, que anteriorment hem treballat a classe.

Ací teniu unes fotos de l’activitat