NOVETATS BIBLIOTECA PARES-MARES.Novetats a la biblioteca de pares-mares.

Vila-real, 28 de març de 2018

Ja teniu a la vostra disposició els nous volums adquirits aquest curs per a la secció “Biblioteca de pares i mares”: novel·les, assajos, auto-ajuda, educació dels fills-es i lectures per compartir amb les vostres criatures.

Recollint els soggeriments dels ponents del “taller de pares i mares”, així com els vostres propis i els del professorat del centre, tenim una extensa col·lecció de volums, amb tot tipus de temes que ens poden ajudar en la difícil, però atractiva, tasca de la criança i educació dels nostres fills i filles: educació sexual, les emocions, normes i rutines, dificultats escolars i d’aprenentatge,  la por a la foscor, com deixar els bolquers, com afrontar la pèrdua d’un èsser estimat (el dol), activitats en família, etc.

Com a novetat, aquest curs, atenent a les vostres peticions, hem adquirit volums per a tractar diversos temes, compartint la lectura amb tota la família, amb títols tan atractius com, per eixemple: “El fantasma Pixallits”; “Parla’m”, “Les arrugues de l’àvia”,”Jo Mataré Monstres per tú”, “El Peix Irisat”, “Topito Terremoto”, “Historia de Potami”, ,”El Caballero que no tenia Caballo”,  i un llarg etcètera.

Vos convidem a gaudir de la nostra biblioteca i a participar amb els vostres soggeriments. Tots els familiars de l’alumnat teniu accès al servei de consulta i prèstec de volums, que podeu portar a casa un mínim de quinze dies renovables. Animeu-vos!

Vos recordem que l’horari de prèstec, aquest curs, és els dimarts, de 16 a 17 hores.