PRI5 i PRI6 visiten l’escola de vela de Borriana

L’alumnat de PRI-5 i PRI-6 hem gaudit d’una eixida molt divertida a l’escola de vela de Borriana.
Vam eixir a les nou del centre. A l’arribar a l’escola de vela vam esmorzar per agafar forces.

Vam fer dos activitats: una de kayak i un altra de navegar amb vaixell de vela. Ens vam dividir en dos grups, de forma que un grup al matí va fer l’activitat de vela i l’altre la de kayak. Per la vesprada vam fer l’activitat que no havíem fet al matí.

Respecte a l’activitat de vela, primer de tot, els instructors ens van ensenyar com utilitzar el timó, a hissar les veles, fer maniobres amb el vaixell… i ens vam endinsar al mar per practicar el que ens havien ensenyat. Va ser molt emocionant.

Pel que fa al kayak, l’activitat la vam fer dins del port. Ens van explicar com havíem de col·locar les mans als rems, com fer els girs… i tot seguit, ens vam posar en marxa. I vam comprovar que és una activitat molt cansada ja que vam acabar esgotats.

Una volta vam acabar la primera activitat ens vam canviar de muda i vam dinar. Després vam tindre un temps d’oci on vam poder jugar a bàsquet, a futbol, jugar al tennis de taula i fins i tot al «futbolín».