Tallers Regidoria Medi Ambient. Portaentrepans

L’alumnat de PRI1 ha participat avui en una activitat molt interessant per aprendre a reciclar.

La Regidoria de Medi Ambient de l’Ajuntament de Vila-real, torna un any més a apropar als centres escolars d’activitats relacionades amb la seua competència, i en aquesta ocasió han realitzat una activitat anomenada "Portaentrepans" en la que monitors mediambientals han ensenyat als i les xiquetes de primer la importància de les "tres erres": Reduir, Reutilitzar i Reciclar.

A partir d’un joc-concurs sobre els colors dels contenidors que fem servir per separar les deixalles, per equips anaven acumulant punts.

Per finalitzar l’activitat, ens han obsequiat amb un portaentrepans per a portar cada dia a l’escola l’esmorzar i aixi reduir la quantitat de papers i envoltoris i així ajudar a conservar millor el medi ambient.