PRI5 d’excursió a Deltebre

L’alumnat de PRI5 va realitzar el passat divendres 27 de maig l’eixida de l’últim trimestre del curs, desplaçant-se fins la localitat de Deltebre, a Tarragona.

La jornada va començar eixint a les 8h del centre per arribar a L’Ecomuseu del Parc Natural del Delta de l’Ebre, explicant-nos allí el peculiar món del Delta, on es barregen aspectes naturals i humans del seu ecosistema així com els elements que el configuren el seu paisatges, les activitats tradicionals  que al Delta es desenvolupen i la característica arquitectura deltaica.

Des d’allí ens vam desplaçar fins un  vaixell que ens va fer una breu navegació fins la desembocadura del riu Ebre, podent observar les aus del parc natural.

Una vegada finalitzada l’activitat del vaixell, a dinar a DeltaAventur i practicar allí tir amb arc i ponts tibetans.

Per finalitzar la jornada vam visitar el CEIP Riumar, l’escola del Deltebre, per conèixer en persona als companys que prèviament havíem conegut per carta i fer un partit de futbol amb ells.

Jornada completa per fer l’última eixida d’aquest curs.

Ací teniu les fotos de l’excursió