Pep Castellano ens parla de “Bernat, el científic enamorat”

Dins de les activitats de la #SetmanaCulturalBotànic2016 s’inclou la presentació a l’escola de "Bernat, el científic enamorat" per part de seu autor Pep Castellano.

Pep Castellano és un escriptor valencià nascut a Albocasser, mestre i pedagog, amb experiència en teatre de carrer així com en danses i cançons populars i com a contacontes formant duet amb Canto Nieto.

L’alumnat de PRI5 i PRI6 ha estat treballant a classe durant les últimes setmanes la seua obra "Bernat, el científic enamorat" que conta la història de Marta, una xiqueta encisada pel futbol que aconseguei introduir-se en el laboratori de Bernat Arrufat, un científic boig d’amor i de ciència. Els dos hauran d’apanyar-se-les per a eixir dels embolics a què els experiments especials de BAB els porten.

A més de fer la seua especial animació, Pep ha constestat a totes les preguntes que tenien els i les alumnes de PRI5 i PRI6 referents a Bernat així com de la resta de la seua obra.

Un plaer tornar a tindre a un autor valencià a l’escola que ha apropat el mon dels llibres als nostres xiquets i xiquetes.

Moltes gràcies Pep per la teua visita!!!

Us deixem l’enllaç a l’àlbum fotogràfic de la visita