Desdejuni saludable a PRI3

Al llarg dels últims cursos, l’escola i el centre de salut del barri realitzem activitats conjuntes per tal de traslladar hàbits saludables als nostres xiquets i xiquetes amb la participació del personal sanitari.

En aquesta ocasió, ha sigut l’alumnat de PRI3 qui ha participat en l’activitat "Desdejuni saludable". Glòria i Sílvia, la pediatra i la infermera de pediatria s’han desplaçat fins l’escola i primer amb una breu introducció tteòrica a l’aula i després al menjador del centre, l’alumnat ha gaudit d’un desdejuni/esmorzar equilibrat i nutritiu.

L’empresa que gestiona el menjador escolar, IRCO, ha facilitat tots els ingredients del desdejuni.

Des del centre volem agraïr la col·laboració tant del personal sanitari del centre de salut Dolores Cano com d’IRCO per facilitar la realització d’aquesta activitat.

Us deixem unes fotos del desdejuni