Infantil. Excursió a Vialdea

L’alumnat d’Educació Infantil ha passat un dia d’escola diferent a Parc Educatiu Infantil “Vialdea”.

A les 9 hores hem eixit amb l’autobús en direcció cap a Vialdea. Durant el trajecte no hem perdut detall dels diferents pobles i cotxes que hem anar contemplant. El viatge se’ns ha fet molt curt!

Quan hem arribar a Vialdea, a la Pobla de Vallbona, ja estaven esperant-nos els nostres monitors que ens han rebut amb un gran somriure i de seguida ens han ensenyat una cançó molt divertida.

En filera ens han portat a la plaça del mercat, on hem esmorzat per a agarrar forces i així realitzar les diferents activitats.

Durant el dia en Vialdea hem realitzar moltes activitats:

• Aprendre a comprar un bitllet per a pujar al tren i com ens havíem de comportar.

• A com circular pel carril bici i la importància de portar un casc i un cobrepit reflectant.

• També, ens hem convertit en carters per a repartir les cartes que hem escrit tots els xiquets i xiquetes per al super policia “Popi”.

• A més vàrem hem visitat un mercat on vam saber com podíem comprar i vendre menjar.

Per finalitzar, ens hem convertir en policies que circulaven amb motos i cotxes per la ciutat, però sempre respectant les normes de circulació.

Ha estat un dia genial en una ciutat on tot estava preparat per a la nostra estatura i on hem après moltes coses.

I esgotats com hem acabat, hem aprofitat per fer la migdiada durant el trajecte de tornada a l’escola!

Us deixem l’enllaç a les fotos de l’activitat