Exposició de circuits elèctrics de PRI6

La passada setmana els i les alumnes de PRI6 van estar treballant al Tema 8 de Ciències de la Naturalesa  «El corrent elèctric». Així que vam decidir portar-ho a la pràctica realitzant circuits elèctrics. Cada grup va dissenyar i realitzar el seu propi projecte, aconseguint uns resultats magnífics.

Degut a la implicació dels alumnes i els resultats aconseguits, vam decidir fer una exposició a la Biblioteca del centre per a què tota la resta de l’alumnat del centre pogueren gaudir d’aquests projectes realitzats per l’alumnat de PRI6. Així que per a què ningú no es quedés sense fer la visita, a l’hora d’Infocole van realitzar cartells informatius, els quals van penjar per totes les aules i als corredors.

Durant la setmana de l’exposició, cada equip de treball explicaven  als diferents grups del centre com havien realitzats cada circuit elèctric, responent al mateix temps a tots els dubtes i preguntes que els van sorgir durant la visita.

Finalment, l’exposició romandrà oberta fins  el diumenge 24 d’abril, dia de Jornada de portes obertes.

Us convidem a tothom a que vingueu a visitar-la!