Setmana de l’Educació Viària amb la Policia Local de Vila-real

Un curs més, la Policia Local de Vila-real col·labora amb els centres docents apropant-se a les escoles per incidir en l’Educació Viària.

Aquest curs han participat l’alumnat d’Ed. Infantil 5 anys, de PRI-2 i de PRI-5.

Els més menuts, INF 5 anys, al llarg d’una sessió, se’ls ha incidint sobretot en el seu paper com a vianants.

Els xiquets i xiquetes de 2n d’Educació Primària, han realitzat dos sessions: una xarrada acompanyada d’un vídeo i una sessió on han realitzat a l’aula activitats relacionades.

L’alumnat de PRI5, ha realitzat dos sessions, una teòrica a l’escola i una pràctica amb bicicleta al Parc Infantil de Trànsit, al parc de la Panderola. Els continguts impartits a 5è han incidit ja en els mateixos alumnes com a conductors d’un mitjà de transport, en el seu cas de bicicletes.

A final de curs, es completarà aquesta setmana de l’Educació Viària amb una unitat didàctica de circulació en bici a l’àrea d’educació física i la tradicional eixida en bicicleta pel terme de Vila-real, dirigida a l’alumnat de PRI6

Cal agraïr un any més la col·laboració de la Policia Local de Vila-real que continua donant qualitat i un punt especial de motivació a l’alumnat en un aspecte tant important com l’Educació Viària.