PRI5 compartint jornades amb els nostres avis

El passat 27 de novembre amb motiu de la fira de Santa Caterina, els i les alumnes de PRI5, acompanyats dels seus mestres, es van desplaçar fins al CEAM L’Olivera per a realitzar un recital de poesies per als majors del Centre.

Alguns  poemes estaven escrits per nosaltres i altres eren d’autors  reconeguts.

El públic assistent va gaudir amb les nostres intervencions i per a nosaltres també va estar una experiència molt gratificant.

Per completar la jornada, el dilluns 30, els nostres majors es van desplaçar a l’escola per ensenyar al llarg de la vesprada jocs tradicionals i populars dels que ells jugaven quan eren menuts, primer ens van fer una interessant presentació a l’aula de música i tot seguit vam eixir al pati per ficar-los en pràctica. Alguns dels jocs ja els coneixien, ja que són conringut habitual de les classes d’Educació Fśiica, però altres eren desconeguts per als xiquets i xiquetes. A part de la vesprada lúdica, el més gratificant va poder ser compartir les dos jornades amb els iaios i iaies, contacte mútuament enriquidor.

Us deixem unes fotos de les jornades. Cliqueu a les imatges per veure els reportatges fotogràfics