IV Concurs de Paelles i I Concurs de dolços

Us deixem l’enllaç a les fotos del concurs de paelles i dolços d’aquest curs

L’AMPA del centre dóna la benvinguda curs a aquest nou curs 2015/16 amb  el VI CONCURS DE PAELLES  i el  I concurs de dolços, el propoer diumenge 4 d’octubre 2015.

L’activitat començarà al pati de l’escola a partir de les 11:30 h. Cada familia/grup ha de portar el necessari per a fer la seua paella (paella,ferros,lleyna,ingredients, plats i gots,etc…). Les taules i les cadires les facilitarà l’AMPA. No cal portar-les de casa. Entraran a concurs també les paelles fetes a gas, ja què, tot i no ser la manera màs tradicional, facilita molt més l’organització de l’activitat. Un jurat “d’experts” extern a l’organització s’encarregarà de donar el premi a la millor paella. Cada participant inscriurà a més de la persona/es encarregada/es de la paella, el nombre de comensals, per tal d’organitzar el dinar.

• 11:30 h Arribada a l’escola, organització de taules i espais.
  • 12:30 h Comencen les paelles.
  • 14:00 h Finalitzen les paelles (les paelles no acabades, estarán fora de concurs).
  • 14:10 h Deliberació del jurat i entrega de premis als participants de paelles.
  • 15:30 h Concurs de dolços.
  • 17:00 h Recollida i comiat.

Cliqueu a la imatge o a l’enllaç per descarregar el full d’inscripció