COMIAT DEL CURS DE L’ALUMNAT DE LLENGUA I CULTURA ROMANESA

Els i les alumnes que hi participen en l’activitat extraescolar de Llengua i Cultura Romanesa s’acomiaden fins al proper curs amb un emotiu acte de cloenda en el qual han representat una divertida obra de teatre i han cantat diferents cançons populars romaneses. Finalment s’ha realitzat el lliurament dels certificats de participació a tot l’alumnat.

Aquest curs han participat diferents alumnes, tant d’Educació Infantil com de Primària, sempre acompanyant-los en aquest aprenentatge que busca recuperar i mantindre no sols el coneixement de la seua llengua materna sino també les seues tradicions culturals la seua mestra Mirela Iuliana Bondoc.

Ara amb la feina feta i desprès de molt de treball toca acomiadar-se fins al proper curs.

Us deixem el resum fotogràfic de l’activitat

Bon estiu!

O vara placuta!