Trobada Nacional d’Educació a Vila-real

Els passats dijous i divendres 16 i 17 d’abril va tindre lloc a Vila-real la Trobada Nacional d’Educació que, sota el lema ‘L’educació al llarg de la vida’, ha abortdat el paper de l’educació com a element de desenvolupament dels pobles.
La jornada ha estat organitzada per la Regidoria d’Educació de Vila-real i amb la col·laboració de la Regidoria de Relacions Institucionals, del Cefire i de l’UJI, i ha tractat de respondre a preguntes com quin és el paper de l’Administració local o dels professionals de la docència, així com el paper que en aquest àmbit estan jugant avui dia les xarxes socials. A més dels experts com Joan Manuel del Pozo, filósof, professor universitari i ex Conseller d’Ensenyament a Catalunya, la secretària general de Ciutats Educadores, Marina Canals, i l’escriptor, filòsof i fundador de la Universitat de Pares, José Antonio Marina, s’han abordat temes com el paper de la música o de les tecnologies, les arts o l’esport en l’educació.

La nostra escola ha estat participant activament a la jornada, amb la nostra mestra de música ANNA PITARCH SÁNCHEZ què ha presentat el projecte del Cor Escolar i EVA APARICI SABORIT, que com a directora del centre i membre de l’Associació de Directors d’Ed. Primària i Infantil del País Valencià, ha tractat en una taula rodona junt a professionals de diferents etapes i àmbits educatius el paper de les famílies en la vida escolar, traslladant les experiències de la nostra escolademaresipares.com.