PIlota valenciana a PRI4

Al llarg d’aquest curs l’escola participa al programa “Pilota a l’Escola” realitzat entre la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, actual responsable de la Pilota Valenciana, i la Federació de Pilota Valenciana, amb l’objectiu d’apropar i donar a conèixer a l’alumnat de PRI4 la pràctica de l’esport de la pilota valenciana i tot el relacionat amb ell, tant l’aspecte social com cultural que el joc de pilota té.

Al llarg de les últimes setmanes, durant les classes d’Educació Física, l’alumnat s’ha introduït a la pràctica de la pilota, així com en construir-se el guant per a jugar amb seguretat.

La següent part de l’activitat ha consistit en la visita al centre de dos pilotaris professionals que al llarg d’una jornada teòric-pràctica han fet vivenciar als xiquets i xiquetes el joc.

En el cas del centre, el passat dimecres 3 de febrer, es van desplaçar dos jugadors professionals de pilota valenciana, Ricard, encara en actiu, i el campió vila-realenc Pepe Mezquita, que tot i estar retirat, continua amb una tasca molt activa en la promoció i difusió de la pilota valenciana.

En posteriors fases, es realitzarà un campionat escolar, i una visita al trinquet municipal.

Ací teniu el resum fotogràfic de l’activitat

Moltes gràcies a Ricard i a Pepe Mezquita per vindre a passar un matí amb els nostres alumnes per ensenyar-los la vostra passió i professió.