PRI1 Visita la biblioteca del barri

Cada curs, l’Ajuntament de Vila-real, mitjançant la Biblioteca i les diferents Agències de Lectura del poble, convida als i les alumnes del primer curs d’Educació Primària a visitar les seues instal·lacions per tal de familiaritzar-se amb l’organitzacio d’una biblioteca, a més de donar a conèixer tot el seguit d’activitats que allí es realitzen.

A la nostra escola li toca visitar l’Agència de Lectura del Barri del Pilar, molt a prop de l’escola, junt al centre de salut. Al llarg de dos vesprades, l’alumnat de PRI1 ha pogut gaudir de la visita, on els bibliotecaris ens reben, com sempre, amb amb molta paciència i simpatia, i ens expliquen d’una forma molt divertida de totes les coses que allí podem fer, així com de quina manera s’organitzen els tresors que en forma de llibres podem trobar.

Moltes gràcies per fer-nos passar una vesprada tan interessant!!!

Us deixem el resum fotogràfic de les dos visites

PRI1A / PRI1B

I recordeu… el tresor és la lectura…