Rafael Beltran Moner visita l’escola i l’entrevisten per a la radioactivitat

Al llarg d’aquest curs el centre esta treballant en un projecte literari d’investigació que gira al voltant de personatges il·lustres i/o rellevants del del nostre poble.

Des de l’escola hem convidat a Rafael Beltran Moner, músic i compositor vila-realenc, a participar en aquest projecte, fent-li l’alumnat de PRI4 una entrevista que s’ha gravat per inclou-re-la dins de la radioactivitat d’aquest curs, programa que s’emetrà a finals de maig.

A més de l’alumnat de PRI4 que s’ha preparat les preguntes de l’entrevista, la resta de cursos del 2n i 3r cicle d’Ed. Primària han treballat a classe la seua biografia i a l’àrea de música algunes de les seues obres més conegudes.

Una vegada finalitzada l’entrevista, el nostre convidat ha contemplat alguns dels treballs realitzats al voltant de la seua vida i obra, i ha visitat les aules per respondre a les variades i interessants preguntes que li han fet xiquets xiquetes.

Des del l’escola volem donar-li les gràcies a Rafael Beltran Moner per acceptar la nostra invitació i compartir amb nosaltres aquest matí i ser tan pacient, senzill i amable responent a l’allau de preguntes que li hem fet.

Cliqueu a la imatge per veure un resum fotogràfic de l’activitat

Visita Rafael Beltran Moner