Enric Lluch al 2n cicle d’Educació Primària

Cada curs l’alumnat del 2n cicle d’Educació Primària, PRI3 i PRI4, realitza un treball literari al voltant d’un llibre, què conclou amb la visita de l’autor o autora per passar una vesprada amb els xiquets i xiquetes.
Aquest curs han treballat el llibre El rei Panxut rodola i el rei Primal s’envola, d’Enric Lluch.

Se’ns dubte ha sigut una fantàstica elecció, ja que al llarg de tota la vesprada Enric Lluch no ha parat de respondre les preguntes dels xiquets i xiquetes, reunits a l’aula de música, els quals no han perdut detall de les mil i una històries que Enric ens ha contat. A més de ser un prolífic autor tant de literatura infantil/juvenil i també d’adults, escoltar parlar a Enric és encisador, ja que a més del seu tracte amb els xiquets i xiquetes és molt proper, les seues contalles, anècdotes i històries fan de les seues presentacions moments divertits i plens d’enginy, tendresa i aventures sense fi.

Una vegada finalitzada la presentació, l’autor ha signat i dedicat a cada xiquet i xiqueta l’exemplar del seu llibre, i a canvi, cada curs li ha fet entrega dels treballs que ha fet l’alumnat, i li han regalat una cançó.

Gràcies Enric per la teua visita, que tretze anys després ens has tornat a encisar amb les teues històries.

Resum fotogràfic de la visita de hui

La casualitat ha fet que una de les xiquetes que el curs 2001/2002 era alumna de l’escola i aparèix a les fotos, Ainoha, hui s’haja retrobat amb l’Enric, però ara coma alumna de pràctiques de PRI-4B.

Cliqueu en aquest enllaç pe veure les fotos de la visita del curs 2001/2002