IES José Marhuenda Prats

Província: Alacant

Ciutat: el Pinós

Adreça: Carrer Príncep d’Astúries, 03650, el Pinós, Alacant, Comunitat Valenciana

Descripció: En el nostre centre, desenvolupem el Projecte: “Respira21: un espai i metodologia adaptats al nostre segle” que té com a referència el Projecte “Aules del Futur”. Actualment, hem aconseguit transformar l’espai físic de dues aules creant 3 zones: la zona “Cooperem”, “Llegim” i “Presentem i Exposem”, que ens ajuden a fomentar la interacció entre el propi alumnat així com amb l’espai. A esta transformació se suma la implantació de l’aprenentatge cooperatiu i l’ABP com a metodologia, generant així un procés d’aprenentatge significatiu i funcional que atén la diversitat. La integració TIC es basa en l’ús de diversos dispositius digitals amb l’objectiu de reduir la bretxa digital existent entre l’alumnat.

“Experiències vives i transformacions inspiradores: avançant en la innovació educativa” L’Aula del Futur de l’IES José Marhuenda Prats – L’Aula del Futur (intef.es)

I.E.S. JOSÉ MARHUENDA PRATS (gva.es)

>   Centres AT