La formació de l’aula del futur està vertebrada en 3 modalitats: individual, grupal i formacions satèl·lit. Podem veure l’estructura en la infografia de l’enllaç.

Infografia

  • Estratègies i recursos per al treball en entorns innovadors d’aprenentatge
    Aquesta formació està dissenyada com un espai de trobada per a aquells centres que han implementat o estan en procés d’implementar una aula transformadora/aula del futur. La finalitat és proporcionar un lloc on puguen plantejar-se preguntes i compartir solucions, estratègies i experiències. El format de la formació és en línia, a través de videoconferències a … Read more
  • Acompanyament a equips docents en el seu procésd’innovació (Nivell 1)
    Aquest curs forma part de l’itinerari de formació d’Aules Transformadores, dirigit al professorat que busca capacitar-se en equip amb la finalitat d’iniciar o consolidar un procés d’innovació fonamentat, estable i durador. L’objectiu és millorar les capacitats del professorat en la resposta a les necessitats de l’alumnat, seguint el model pedagògic d’Aules Transformadores i fomentant metodologies … Read more
  • Espais d’aprenentatge innovadors: creant l’escenari per a la transformació educativa
    🔔➡️ Inscripció oberta per a les Jornades #AulesTransformadores: “Espais d’aprenentatge innovadors: creant l’escenari per a la transformació educativa” 📆 5 y 6 de març 🕰️ 8 hores 📍 IES Benlliure. Valencia ➕ℹ️ e ✍️👇 🔗 https://cefire.edu.gva.es/sfp/index.php?seccion=edicion&id=11648430&usuario=formacion&idioma=es   >   Formació
  • Taller reptes
    Els dies 4 i 6 de juliol té lloc el taller “Reptes per a Educació Primària en espais innovadors d’aprenentatge”. Al llarg de 8 hores treballarem de manera activa i experiencial tècniques d’Aprenentatge cooperatiu, Design Thinking, Aula Invertida, Ludificació i Pensament computacional, entre altres. 
  • Taller codocència
    El 10 i l’11 de juliol es realitza un taller a l’Aula del Futur on es treballarà, de manera pràctica, la codocència en entorns d’aprenentatge dinàmics: tipus de codocència, rol del professorat implicat, avantatges i dificultats… Tot això treballat a partir d’una metodologia de treball activa, en la línia amb les habilitats i zones proposades … Read more
  • Treball per àmbits nivell intermedi. Projectes interdisciplinaris STEM per a Secundària en Aules Transformadores
    Aquesta és una formació integrada en l’itinerari formatiu de treball per àmbits, i és una de les opcions per a desenvolupar el nivell intermedi. Té l’objectiu orientar i proporcionar recursos per a treballar l’àmbit CTEM, així com afavorir el desenvolupament de projectes interdisciplinaris. Reflexionant, a partir de l’experimentació, sobre les possibilitats de l’aprofitament dels espais … Read more
  • Aprenem anglés en aules transformadores. Els projectes interdisciplinaris i les metodologies actives.
    Del 8 de febrer al 5 d’abril es realitza el curs semi-presencial 22PL51IN022 – “Aprenem anglés en aules transformadores. Els projectes interdisciplinaris i les metodologies actives“. Es tracta d’un curs de 30 hores amb 4 sessions presencials en l’Aula del Futur de València, amb la intenció d’aproximar-se al projecte d’Aules Transformadores d’espais i metodologies actives, … Read more
  • Aules Transformadores (nivel mitjà). Organització i implementació individual
    Del 13 de febrer al 14 de maig es realitza al curs de nivell intermedi, dins de la branca de formació individual en el Model d’Aules Transformadores. Aquest curs a distància tindrà una única sessió síncrona, que es podrà realitzar en línia o presencial en una de les seus proposades. En ell es busca donar … Read more
  • Aules Transformadores i redisseny d’espais per a afavorir la inclusió
    El CEFIRE d’Oriola planteja una formació adreçada a tot el professorat. Aquest curs pretén sensibilitzar els docents sobre l’adequació dels espais educatius com a recurs en si mateix, analitzant-ne les bases didàctiques i pedagògiques, portant els seus assistents a repensar-ne l’ús i el disseny.La finalitat és redissenyar espais educatius que ens porten a eliminar barreres … Read more
  • Aules Transformadores. Situacions d’aprenentatge APS amb tecnologia 3D
    El CEFIRE CTEM planteja una segona formació dirigida a professorat d’educació primària que desitgen treballar situacions d’aprenentatge amb metodologies actives, usant tecnologia i els espais flexibles: “Aules Transformadores. Situacions d’aprenentatge APS amb tecnologia 3D”: http://cefire.edu.gva.es/sfp/index.php?seccion=edicion&id=10608470&usuario=formacion Dirigit a qualsevol persona que exercisca la docència en educació primària, aquesta formació de 30h busca acompanyar al professorat en … Read more