>   Formació
  • Taller presencial: projectes eTwinning en espais innovadors d’aprenentatge (aula del futur)
    El treball que es realitza a través dels projectes eTwinning és un treball actiu, vinculat a l’alumnat, que se centra en desenvolupar competències i col·laboratiu. Aquestes característiques, entre altres, fan que aquests projectes siguen un marc molt adequat per al treball en la línia de l’Aula del Futur. És per això que s’ofereix aquest taller … Read more
  • Taller: Treball per àmbits a l’aula del futur (presencial)
    Oferim un taller pràctic, que tindrà lloc en tres vesprades de maig, per a donar suport al treball interdisciplinari que es realitza des dels àmbits, reflexionant i experimentant diferents dinàmiques i estratègies a l’Aula del Futur. Concretament, en aquest taller, centrat en les àrees CTEM, es coneixeran i utilitzaran eines i estratègies bàsiques del treball … Read more
  • I Jornades un pas endavant. Equips impulsors
    Els projectes educatius, el lideratge pedagògic, l’organització i la gestió, l’avaluació o la formació són parts fonamentals per evidenciar i iniciar processos de transformació als nostres centres educatius. Aquestes jornades tenen la finalitat d’evidenciar la necessitat del canvi educatiu per donar resposta a l’evolució del nostre entorn i context, per poder afavorir la creació de … Read more
  • Taller: reptes per a educació primària a l’aula del futur
    Seguint amb l’objectiu d’oferir una formació experiencial i pràctica, de qualitat, es proposa un taller presencial, que es realitzarà al llarg de dos matins de juliol (4 i 6 de juliol, de 9.30 a 13.30) a l’Aula del Futur. En aquest taller reflexionarem sobre diferents dinàmiques, metodologies, aplicacions, dispositius i mobiliari que podem utilitzar en … Read more
  • Taller: codocència per a la inclusió a l’aula del futur
    Al llarg de dos matins de juliol (5 i 7 de juliol, de 9:30 a 13:30), es farà un taller a l’Aula del Futur on explorarem de forma experièncial i pràctica com fer la codocència, és a dir, com col·laborar dos docents a l’aula per a fer-la més inclusiva a la mateixa volta que proposem … Read more