Temps a la nostra escola

Aquest curs acadèmic ens ha obligat a organitzar-nos d'una altra manera. Però a l'era pre-COVID tot l'alumnat, independentment de la Comunitat a la qual pertanyi, compartia les següents franges horàries al llarg de la jornada lectiva:

• Propostes autònomes d'aprenentatge.
  • Tallers.
  • Moment d'Ambients de treball.
  • Processos d'aprenentatge i d'investigació.
  • Moments d'assemblea i de trobada del grup.

A la Comunitat de Petits, gaudien també de l'entrada relaxada a on les famílies arriben a l'ambient de manera escalonada, sense preses, i acompanyen a les seues filles i fills dins l'ambient durant un període de temps. Durant l'entrada relaxada, les xiquetes i els xiquets necessiten que les persones adultes mostren presència i disponibilitat en l'ací i ara, per garantir la seua seguretat física i emocional, mostrant una mirada d'acceptació i amor, respectuosa amb els ritmes i processos individuals. Aquest és un moment de complicitat i d'acogida individual per part de les mestres que donen la benvinguda mirant als ulls a les seues nenes i nens.

lectura