203e1542-0e8c-45c6-9539-aff98e2471d9

Una mica  d'història de la nostra escola:

El Col·legi Princesa de Asturias és un centre públic de relativa nova creació. Es va crear administrativament  el curs 2009-2010 i va completar la línia educativa el curs 2017-2018 quan va sortir la primera promoció d'alumnat de 6é de primària cap a l'ESO. És una escola de tres línies que ofereix un Programa Plurilingüe d'Ensenyament.

Lourdes Climent López va ser la primera directora i va apostar i va confiar en  tot l'equip de mestres per començar la transformació de la mateixa i del canvi de mirada cap a la infància. Al llarg de la curta vida del centre s'han produït una sèrie de canvis i de circumstàncies que han fet que hagi evolucionat de diferent manera el Projecte Educatiu en relació als seus inicis.

En els últims anys hem realitzat visites pedagògiques a altres escoles entre d’altres Congrés Indians a Barcelona, El Martinet a Ripollet, La Llacuna del Poble Nou, Encants a , Fluvià, Reggio Emilia a Itàlia... per tal de conèixer els seus projectes i enriquir-nos d’experiències innovadores a escoles públiques de referència. Reflexions, intercanvi d’experiències, moltes formacions i les propostes han sigut i són una inspiració per al nostre projecte i la base del nostre objectiu principal. Aquest objectiu és afavorir un desenvolupament integral dels xiquets i xiquetes.

Encara que ja portem camí avançat, sabem que el que ens queda és llarg.  El treball és dur i intens però és prioritari acompanyar de manera respectuosa a les nenes i els nens, acompanyar a les famílies en aquest caminar, crear i millorar els diferents ambients d'aprenentatge i continuar en la millora dels diferents espais de conversa que ens permetin seguir avançant en el desenvolupament de totes les Intel·ligències Múltiples (Horward Gardner).